Érdekes Cikkek

Szív egészségének elősegítése

Az alábbiakban egy könnyen áttekinthető ellenőrző lista olvasható, amelyek szakemberek megfigyelése alapján van összeállítva.

szív egészségének elősegítése

Ha a programot elszeretné kezdeni követni, konzultálja meg orvosával és táplálkozási szakértővel a táplálék-kiegészítők adagolásáról, mert az nagyban függ az egyéni szükséglettől. Egészséges emberek és minden szívbeteg figyelmébe Tartsa testsúlyát a normális tartományban.

A szív- és érrendszeri betegségek megjelenése világszerte egyre növekvő tendenciát mutat, szív egészségének elősegítése az is kijelenthető, hogy az ide sorolható kórképek évről évre a vezető halálokok között szerepelnek. Az okok az életmódban keresendők, a munka és a táplálkozás megfigyelhető átalakulásai általában véve nem kedveznek az emberek egészségének, többnyire csak jókora tudatossággal, mindennapos odafigyeléssel lehet kiküszöbölni a felgyorsult életformával járó kockázati tényezőket, civilizációs betegségeket. A következő dolgok szerepet játszhatnak a szív- és érrendszeri kórképek kialakulásában, így aztán mindenképp érdemes foglalkozni velük. A tünetek elhanyagolása Az emberek sajnos hajlamosak csak az utolsó pillanatban felkeresni az orvosukat, amikor már igazán aggasztó vagy elviselhetetlen méreteket öltenek a panaszaik.

Az ideális testsúly meghatározásához ne a testtömeg indexet BMI vegye figyelembe, mert az nagyon hozzávetőleges és pontatlan és semmi köze sincsen a szív egészségéhez. Ne dohányozzon Kövesse a mediterrán étrendet, amelyben sok a gyümölcs, a zöldség és az olívaolaj.

  • Magas vérnyomás és versenysétálás
  • Gyermekek magas vérnyomásról
  • Előadások képei a magas vérnyomásról
  • A beteg szívet a szeretet is meggyógyíthatja, ezt számos vizsgálat bizonyította Ki hitte volna, hogy a beteg szívnek a szerelem a legjobb orvossága?
  • Magas vérnyomás 2 fokos stressz

A hús inkább ínyenc falat, nem központi elem. Kerülje a magas glikémiás indexű élelmiszereket, mint a fehér lisztből készült pékárukat, tésztákat, a burgonyát, a cukros rágcsálnivalókat, süteményeket és tortákat.

5 hatékony segítség szívbetegségek ellen

Fogyasszon sok halat, de figyeljen arra, hogy káros szennyező vegyületeket higany, dioxin nem tartalmazókat válasszon. Kerülje az Északi —tengerből a mély vizekből é s a halgazdaságokból származó halakat.

Fogyasszon szezonális, teljes értékű helyben termesztett feldolgozatlan élelmiszert. Használjon hagyományos főzési módszert.

Vitaminok a szív szolgálatában

Fogyasszon annyi bio-tojást, amennyit szeretne. Fogyasszon zöldségeket, pl jól néhány órán keresztül szív egészségének elősegítése lencsét, babot.

szív egészségének elősegítése

Kerüljön mindenféle hidrogénezett margarint és hidrogénezett olajat, de a telített zsírsav fogyasztását ne korlátozza. Végezzen rendszeres testedzést, ideális esetben napi 20 percen keresztül. Omega-3 zsírsavakban gazdag élelmiszereket és táplálék-kiegészítőket fogyasszon. A táplálék-kiegészítők ajánlott napi adagja 1 — 1 mg halból vagy lenmagból származó omega-3 zsírsav.

szív egészségének elősegítése

Szív egészségének elősegítése mértékletesen vörösbort, napi pohár vörösbor védőhatásúnak tűnik ha várandós, természetesen ne fogyasszon alkoholt Igyon rendszeresen zöld teát. Egyen naponta kocka étcsokoládét. Uzsonnára egyen szív egészségét elősegítő magvakat. Időnként böjtöljön.

szív egészségének elősegítése

Soha ne fogyasszon homogenizált, vagy zsírszegény tejtermékeket. Szedjen megbízható gyártótól származó jó minőségű multivitamin,- ásványi anyag táplálék-kiegészítőket.

7 olyan kiegészítő, amely jót tesz a szív egészségének - és 3 dolog, amelyet kerülni kell

Vegyen magához elegendő antioxidáns-vitamint: molkuláris hidrogén H2, napi mg, A-vitamin 25 NE béta-karotin vagy 10 NE retinolC-vitamin, naponta 1 mg vagy több E-vitamin naponta NE tokotrienolok formájában: az E-vitamin 8 vegyületből áll, ebből 4 tokoferol, 4 tokotrienol. Fontos, hogy mind a 8 összetevő szerepeljen az E-vitaminban. Szedjen jó minőségű probiotikumokat. Aludjon 7 órát éjszaka, ami a szív szempontjából az optimális időtartam.

Szíverősítő ételek Megelőzik a gyulladásokat Szíverősítő ételek Megelőzik a gyulladásokat Kép nagyítása A szív az emberi szervezet legnagyobb izma. Leginkább egy mechanikus pumpához hasonlít, amely az érhálózaton keresztül lehetővé teszi, hogy a vér az egész test minden sejtjéhez eljusson.

Végezzen rendszeres relaxációs gyakorlatokat transzcendentális meditáció, biofeedback, meditáció ,mert ezekről kimutatták, hogy csökkentik a vérnyomást és nyugtatják a szívet. Élvezze az életet. Váltson munkahelyet, vagy váltson életének azon részein, amelyekkel nem elégedett. Tanuljon meg úgy élni, ne szigetelődjön el a saját érzéseitől, más emberektől vagy egy felsőbb hatalomtól.

Szerezzen barátokat, fejezze ki az érzelmeit, gondoskodjon egy társállatról, imádkozzon, vagy találja meg a saját egyéni spirituális hitét, mert ezek életmentőek lehetnek. Szeressen másokat és legyenek, akik önt szeretik.