Egészségügyi tippek A jóga wellness előnyei

A jóga szív-egészségügyi előnyei

Tartalom

    a jóga szív-egészségügyi előnyei tornaterem hipertóniával

    Népliget Élő megosztása 14 órától emléktárba rögzítveFebruár Borsmenta magas vérnyomás kutatási eredmények azt sugallják, hogy ha csökkenteni szeretné a szívroham vagy agyvérzés kockázatát, akkor a súlyemelés csak egy órát vagy kevesebbet igényel hetente.

    A tanulmány több mint 12 felnőttet vizsgált meg egy évtizeden keresztül. A kutatók azt találták, hogy a heti kis ellenállóképesség 40—70 százalékos csökkenéssel jár együtt a szív- és érrendszeri eseményekben.

    a jóga szív-egészségügyi előnyei menovazin magas vérnyomás esetén hogyan kell kezelni

    Fontos megjegyzés, hogy a további súlyemelés nem csökkentette tovább a kardiovaszkuláris esemény kockázatát. A súlyemelés izomellenállást alkalmaz az izmok megerősítésében és felépítésében. Az ellenállóképzés a jóga szív-egészségügyi előnyei típusai közé tartozik a fekvőtámasz, a felülés és a tüdő. Az emberek tudják, hogy a futás vagy a kardio-testmozgás jót tesz a szív- és érrendszernek, de a szívemelésnek vannak olyan előnyei, amelyeket [korábban] nem tanulmányoztak jól.

    a jóga szív-egészségügyi előnyei szív egészséggel kapcsolatos tudatosság hónapja 2022 honda

    Lee és csapata azt találta, hogy a heti kevesebb mint egy órás súlyemelés segíthet csökkenteni a koleszterinszintet és csökkenteni a metabolikus szindróma kockázatát, ami növelheti a betegségek és olyan betegségek, mint a cukorbetegség kockázatát. A vizsgálat során azokhoz képest, akik nem teljesítették a súlyemelő gyakorlatokat, azok, akik hetente egy-háromszor 59 percig vagy kevesebbet végeztek, akár 70 százalékkal csökkentek egy kardiovaszkuláris esemény kockázatát.

    A téma szakértői, mint például az amerikai jóga, Tara Stiles, megerősítik, hogy ez a fizikai munka, különösen a jóga, pozitív a szívbetegek számára, mert ennek köszönhetően a betegek elkezdik gyógyítani betegségeiket. Bár ez az edzés összekapcsolódik és kapcsolódik a spiritualitás és a meditáció áramlásához, az egykori modell és táncos volt felelős a forma töréséért. A modalitás elsősorban a fizikai munkára, a test fejlesztésére és az izmok kapacitására összpontosít. Ezenkívül, ha azt szeretné, hogy aktív legyen az egész munkamenet során, megteheti.

    Ez azt jelenti, hogy bár nem fogy le, mégis előnyökkel járhat a szív számára. Az emberek úgy vélik, hogy a testmozgás előnye a fogyás, de ez nem igaz. A lényeg az, hogy egy kis testmozgás nagyban hozzájárulhat a szív egészségének javításához. Olvassa el még: Jóga a szív egészségére: A jóga a szívbetegségek kockázatának csökkentése 16 szuperétel az egészséges szívért A téma által népszerű.